Shop Mobile More Submit  Join Login
Gumi-spring by chocoblanc Gumi-spring by chocoblanc
For :iconvocaloidotaku:'s contest. Of course, I had to draw my favourite vocaloid, Gumi. ^^ But drawing Sakura Miku was tempting too..

BG.... I need lots of practice. OTL
---
PainttoolSAI, Photoshop Elements
Add a Comment:
 
:iconcupcakemokasugar:
cupcakemokasugar Featured By Owner Mar 10, 2013
Spring is my favorite season ^^ it's like, the best time of the year.
Reply
:iconchocoblanc:
chocoblanc Featured By Owner Mar 12, 2013
It's my second-to-favourite. Summer is undefeatable in my heart. yuy
Reply
:iconjustice-mama:
Justice-Mama Featured By Owner Jul 1, 2012
SOOO CUUUUTTTTEEEEE
Reply
:iconchocoblanc:
chocoblanc Featured By Owner Jul 2, 2012
Thank you! ^^
Reply
:iconimpressionz:
Impressionz Featured By Owner Nov 25, 2011
Aww Gumi looks so cute! She's one of my favorites, too
Reply
:iconchocoblanc:
chocoblanc Featured By Owner Nov 27, 2011
Thank you! ^^
Reply
:iconwhentwoendsmeet:
WhenTwoEndsMeet Featured By Owner Sep 19, 2011  Hobbyist Writer
Cute. <3
Reply
:iconchocoblanc:
chocoblanc Featured By Owner Sep 27, 2011
Thanks! :)
Reply
:iconleejaojao:
leejaojao Featured By Owner Aug 31, 2011
i like her cloth
Reply
:iconchocoblanc:
chocoblanc Featured By Owner Sep 1, 2011
Thanks :)
Reply
:iconlavypoo:
Lavypoo Featured By Owner Aug 25, 2011  Student Artist
she's so cute
color and your style are very cute ^^
Reply
:iconchocoblanc:
chocoblanc Featured By Owner Aug 26, 2011
Thank you! :)
Reply
:iconkaichouwamaid-sama7:
KaichouWaMaid-sama7 Featured By Owner Jul 21, 2011
wow some parts are simple and then other parts (like the flowers) are rather complex ^^ there's different effects and they all mash together well :D i think you should have won 1st place :)

megpoi's~ so cute here
Reply
:iconchocoblanc:
chocoblanc Featured By Owner Jul 26, 2011
Thank you very much! :)
Reply
:iconzakuraknightv2:
ZakuraKnightV2 Featured By Owner May 10, 2011  Hobbyist Traditional Artist
Aww, how cute!~ :heart: :aww:
Reply
:iconhanahello:
hanahello Featured By Owner May 9, 2011  Hobbyist Digital Artist
Amazing :D
Reply
:iconredtearzzshine:
RedTearzzShine Featured By Owner May 7, 2011  Student Digital Artist
aww~ so cute! gotta love Gumi
Reply
:iconchocoblanc:
chocoblanc Featured By Owner May 8, 2011
Thank you! ^^ And indeed. =w=
Reply
:iconredtearzzshine:
RedTearzzShine Featured By Owner May 11, 2011  Student Digital Artist
no problem~!
Reply
:iconzerozafira:
ZeroZafira Featured By Owner Apr 29, 2011
so cute!! I love her outfit It's verry original!!
Reply
:iconchocoblanc:
chocoblanc Featured By Owner Apr 30, 2011
Thank you! ^^
Reply
:iconohprocrastinator:
ohprocrastinator Featured By Owner Apr 28, 2011
daaw, this is sooo pretty! :iconilavplz: I love how you did the neat lineart! :heart:
Reply
:iconchocoblanc:
chocoblanc Featured By Owner Apr 29, 2011
Thank you! ^///^
Reply
:iconohprocrastinator:
ohprocrastinator Featured By Owner Apr 30, 2011
No problem!
Reply
:iconayshaw:
ayshaw Featured By Owner Apr 27, 2011  Hobbyist Digital Artist
hey there, thanks for joining the contest and i really suprised to see your entries with gumi ( i love her too ><) because almost all entries using miku =-= lol~ its nice to try another vocaloid because vocaloid arent just miku lol
Reply
:iconchocoblanc:
chocoblanc Featured By Owner Apr 28, 2011
Yeah, I saw that.. Miku really is popular, eh... ^^; I guess it's a good thing I went with Gumi. xD
Reply
:iconayshaw:
ayshaw Featured By Owner Apr 29, 2011  Hobbyist Digital Artist
baaw, i love you lol, i getting bored with miku lol
Reply
:iconcherriie-pops:
Cherriie-pops Featured By Owner Apr 27, 2011  Hobbyist Digital Artist
SOOOOO CUTE KJSDHKA

YAYY gumi is my favourite too :la:

your background is fine, it's very pretty ^____^

good luck ;p
Reply
:iconchocoblanc:
chocoblanc Featured By Owner Apr 28, 2011
Thank you very much! ^^
Reply
:iconcherriie-pops:
Cherriie-pops Featured By Owner Apr 30, 2011  Hobbyist Digital Artist
you're welcome :D
Reply
:iconcandidusq8:
CandidusQ8 Featured By Owner Apr 27, 2011  Hobbyist Digital Artist
Waa !! this is so cuuuute > v < !!
and the BG is amazing :faint: !!
I really love your work sweetie * v *
Reply
:iconchocoblanc:
chocoblanc Featured By Owner Apr 27, 2011
Pfft... Thank you! <33
Reply
:iconcandidusq8:
CandidusQ8 Featured By Owner Apr 28, 2011  Hobbyist Digital Artist
u'r welcome sweetie <33
Reply
:iconstormygr:
stormygr Featured By Owner Apr 27, 2011  Hobbyist Digital Artist
So lovely! :heart: Good luck! ^.^
Reply
:iconchocoblanc:
chocoblanc Featured By Owner Apr 27, 2011
Thank you! ^^
Reply
:iconpink-tinta:
Pink-Tinta Featured By Owner Apr 27, 2011
I love that trees ! :) Gumi is so pretty ! :heart:
Reply
:iconchocoblanc:
chocoblanc Featured By Owner Apr 27, 2011
Thank you! :)
Reply
:iconpink-tinta:
Pink-Tinta Featured By Owner Apr 28, 2011
You're welcome :D
Reply
:iconmimoru-chan:
Mimoru-chan Featured By Owner Apr 26, 2011  Student Digital Artist
Cute...I love your artwork
Reply
:iconchocoblanc:
chocoblanc Featured By Owner Apr 27, 2011
thanks ^__^
Reply
:iconmochato:
mochato Featured By Owner Apr 26, 2011
so cute XD
my fav is gumi too :3
Reply
:iconchocoblanc:
chocoblanc Featured By Owner Apr 27, 2011
thx!
yay~~ Gumi ftw! <3
Reply
:iconmochato:
mochato Featured By Owner Apr 27, 2011
LOL YEAH :iconiloveitmoreplz:
Reply
:iconstrawberrykuma:
StrawberryKuma Featured By Owner Apr 26, 2011  Student Digital Artist
yay spring! hehe, she looks so cute and happy :heart:
Reply
:iconxxangelcynthiaxx:
xxangelcynthiaxx Featured By Owner Apr 26, 2011   Digital Artist
omg its soo cute <3
Reply
:iconchocoblanc:
chocoblanc Featured By Owner Apr 27, 2011
thank you! ^^
Reply
:iconxxangelcynthiaxx:
xxangelcynthiaxx Featured By Owner Apr 27, 2011   Digital Artist
ur welcome (:
Reply
Add a Comment:
 
×
Download JPG 1000 × 1243




Details

Submitted on
April 26, 2011
Image Size
233 KB
Resolution
1000×1243
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
2,536
Favourites
315 (who?)
Comments
47
Downloads
70
×